czwartek, 30 maja 2024

Grand Premiere!

Kilka moich fotografii zdobi stare ściany Pałacu Siemczyno, jeszcze przez miesiąc a konkretnie do 22.06.2024 można obejrzeć te oraz inne prace do czego serdecznie zachęcam. Tak jak pisałam, zgłosiłam się do Międzynarodowego Przeglądu Sztuki "Od gór po morze". Pomyślałam, że skoro fotografuję od ponad dekady, mogłabym swoje prace w końcu pokazać światu. Wcześniej udostępniałam zdjęcia na Flickr, trochę na Instagramie, ale zgłoszenie do przeglądu sztuki przyspieszyło decyzję, że pora na coś więcej. 

I tak praca nad logo została połączona z jednoczesnym stworzeniem strony internetowej mojej kawiarni. W dniu wernisażu Mąż udostępnił gotową stronę w sieci. Jest to pierwsza wersja strony, która zapowiada kawiarnię i to co wokół niej powstanie. Chcę tworzyć i dzielić się tym co jest mi bliskie. Będzie to miejsce łączące pyszną kawę, kwiaty, sztukę i uważność. Na stronie znajdziecie również moje prace, których wydruk w formacie A1 lub A2 zamówić można mailowo. 

Kolejny etap do realizacji marzenia zakończony! Dzisiaj po dwóch dekadach oficjalnie ogłaszam nazwę mojej kawiarni, przedstawiam Wam

 Café na Luzie

Z podekscytowaniem i „pewną taką nieśmiałością” zapraszam na piękną stronę www.cafenaluzie.pl 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz